--> a)      Szerintem nem

b)      Szerintem nem

c)      Szerintem nem

  

Vannak, akiknek a véleménye szerint elviselhetetlenek az adóterhek. Ön mit gondol, szigorítsunk még?

 

a)      Érdemes lenne megfontolni.

b)      Nem értek egyet azokkal, akik szerint elviselhetetlenek. Szerintem még elviselhetők.

c)      Aki nem tud már többet adózni, annak véleménye se legyen.

 

Vannak, akik szerint a nyugdíjasoknak túl kevés sakktáblát biztosítunk a parkokban. Ön létesítene további sakktáblákat?

 

a)      Mindenképpen.

b)      Létesítenék.

c)      Sakktáblákat.

 

Sokan úgy gondolják, hogy a paradicsomleves mit sem ér betűtészta nélkül. Ön szerint betűtésztát kellene beletenni vagy cukrot?

 

a)      Szerintem betűtésztát.

b)      Sokan úgy gondolják, hogy a paradicsomleves mit sem ér betűtészta nélkül.

c)      Én cukor nélkül eszem.

 

Köszönjük, hogy időt szakított ránk.

-->
-->
-->
süti beállítások módosítása